مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-20حوادث

پرستار خانگی سارق مسلح بود


مرد سابقه دار به بهانه پرستاری از سالمندان به خانه آنها می رفت و در فرصتی مناسب با بی هوش کردن آنها اقدام به سرقت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چهارم خرداد مردی با مراجعه به پلیس از سرقت مقداری طلا و وجه نقد به ارزش ریالی حدود 8 میلیارد ریال از منزل پدر سالمندش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پدرم مردی سالخورده و ناتوان بود از یک شرکت خدماتی برایش پرستاری خانگی استخدام کردیم او که نادر نام داشت مدام به خانه پدرم رفت و آمد داشت و کارهایش را انجام می داد.

پس از این شکایت پرونده به کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی سپرده شد و کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پس از بازدید محل سرقت، با توجه به اینکه هیچ گونه آثار تخریبی در محل مشاهده نشده بود، احتمال اینکه سرقت داخلی بوده و سارق یا سارقان کلید در اختیار داشته را مطرح کردند.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: با توجه به اظهارات پسر شاکی بلافاصله نادر به عنوان مظنون ردیف اول شناسایی و ششم خرداد با تلاش کارآگاهان دستگیر شد که در حین دستگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری 9 میلیمتری به همراه دو تیغه خشاب و 24 تیر فشنگ جنگی و یک قوطی افشانه اشک آور از وی کشف و به پایگاه منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار خانگی سارق مسلح بود

پرستار خانگی سارق مسلح بود