مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-20اقتصادي

شرکت توانیر: رمزارزها نصف برق تهران بزرگ را مصرف می کنند


در مجموع حدود 56 تا 57 هزار مگاوات ظرفیت تولید داریم که معنای آن، این می شود که مابه التفاوت این عدد را نسبت به نیاز مصرف که در هفته های آتی افزایش خواهد یافت، - باید با برنامه های پاسخگویی بار یعنی جابجایی بار از پیک به یک ساعت دیگر جبران کنیم.

رخشانی مهر گفت: مصرف رمز ارزها معادل نصف مصرف تهران بزرگ است و از مردم خواهش می کنیم که موارد مشکوک را اطلاع دهند.

رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در گفت و گوی 18:30 شبکه خبر گفت: تولیدکنندگان رمز ارز به اندازه نصف تهران، برق مصرف می کنند به همین دلیل هفته گذشته بالغ بر 3 هزار دستگاه ماینر جمع آوری شد.

او افزود: دو بخش از تولید را در اختیار داریم؛ یک بخش تولید حرارتی است که بیشترین ظرفیت تولید حرارتی حدود 50 هزار مگاوات است و بخش دوم نیز مربوط به نیروگاه های برق آبی می شود که محدودیت های نزولات آسمانی و بارش کم را داشتیم و تنها درصدی از این ها در اختیار ما است؛ بنابراین، به لحاظ توان، بیشتر از 6 تا 7 هزار مگاوات قابلیت تولید ندارد.

در مجموع حدود 56 تا 57 هزار مگاوات ظرفیت تولید داریم که معنای آن، این می شود که مابه التفاوت این عدد را نسبت به نیاز مصرف که در هفته های آتی افزایش خواهد یافت، باید با برنامه های پاسخگویی بار یعنی جابجایی بار از پیک به یک ساعت دیگر جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توانیر: رمزارزها نصف برق تهران بزرگ را مصرف می کنند

شرکت توانیر: رمزارزها نصف برق تهران بزرگ را مصرف می کنند