مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-20پزشكي

محموله جدید واکسن های ضد کرونا برای تزریق مرحله دوم وارد اردبیل شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: محموله های جدید واکسن های ضد کرونا به استان اردبیل برای تزریق مرحله دوم وارد اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بابک نخستین عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود محموله های جدید واکسن های ضد کرونا به استان اردبیل اظهار کرد: تزریق مرحله دوم این واکسن به کسانی که واکسن نوبت نخست را دریافت کرده اند، شتاب بیشتری می گیرد.

وی افزود: باتوجه به ورود دوز دوم واکسن اسپودنیک روسی به میزان کافی، از امروز تزریق دوز دوم این واکسن شروع شده و افرادی که مرحله اول این واکسن را دریافت کرده اند، می توانند با در دست داشتن کارت واکسن در همان مرکز قبلی، دوز دوم را نیز دریافت کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: محموله دیگر واکسن سینوفارم چینی در حدود 13هزار دوز صرفا برای نوبت دوم تحویل گرفته شده و از فردا صبح قابل تزریق است.

نخستین گفت: با توجه به اینکه این سهمیه ویژه نوبت دوم است، زمان تزریق افرادی که نوبت اول را گرفتند حتما با تعیین وقت قبلی از طریق تلفن یا پیام کوتاه تعیین می شود و از این رو واجدین شرایط خودسرانه به مراکز تجمیع مراجعه نکنند.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله جدید واکسن های ضد کرونا برای تزریق مرحله دوم وارد اردبیل شد

محموله جدید واکسن های ضد کرونا برای تزریق مرحله دوم وارد اردبیل شد