مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-20بين الملل

واشنگتن: اختلاف ها درباره احیای برجام همچنان باقی مانده است


مشاور امنیت ملی آمریکا روز شنبه در مصاحبه ای گفت که اختلاف ها درباره چگونگی نجات برنامه جامع اقدام مشترک همچنان باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا شنبه گفت که اختلاف ها درباره چگونگی نجات برنامه جامع اقدام مشترک همچنان باقی مانده است.

وی که با شبکه خبری ای بی سی نیوز مصاحبه می کرد، گفت: در مورد برخی از موضوعات اصلی، از جمله در مورد تحریم ها و تعهدات هسته ای که ایران باید انجام دهد، هنوز فاصله وجود دارد .

مشاور امنیت ملی آمریکا اضافه کرد این موضوع که چه تحریم هایی علیه ایران باید برداشته شود همچنان در حال بحث است.

دور ششم مذاکرات وین به منظور احیای در مذاکرات احیای برجام در وین روز یکشنبه گفت که ادامه مذاکرات احیای برجام بین طرف های برجام و آمریکا، به آینده موکول می شود تا نمایندگان این کشورها جهت رسیدن به جمع بندی به پایتخت های خود بازگردند.

این دیپلمات اروپایی بدون ارائه زمان مشخص برای از سر گیری مذاکرات گفت، در این 6 دور مذاکره پیشرفت هایی حاصل شده و کشورهای شرکت کننده، هنگام بازگشت به وین نظر روشن تری درباره نحوه انعقاد توافق خواهند داشت.

او همچنین گفت انتظار دارد که آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران بتوانند با یکدیگر به تفاهم برسند و توافق نظارت بر فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: اختلاف ها درباره احیای برجام همچنان باقی مانده است

واشنگتن: اختلاف ها درباره احیای برجام همچنان باقی مانده است