مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-20حوادث

دستگیری عاملان نزاع و تخریب خودروی شهروندان در تهران


با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

- رییس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب 8 دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ علی محمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده کشی و تخریب 8 دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس در محل متواری شده است.

محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماه مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بوده پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع و تخریب خودروی شهروندان در تهران

دستگیری عاملان نزاع و تخریب خودروی شهروندان در تهران