موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-20اقتصادي

اجرای 34 هزار طرح عمرانی برکت در 4500 روستا


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرا و بهره برداری از 34 هزار طرح عمرانی و زیربنایی این بنیاد در مناطق محروم کشور خبر داد.

- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرا و بهره برداری از 34 هزار طرح عمرانی و زیربنایی این بنیاد در مناطق محروم کشور خبر داد.

امیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: بنیاد برکت نسبت به اجرا و عملیاتی کردن بیش از 53 هزار طرح عمرانی و زیربنایی در مناطق محروم و روستایی و عشایری کشور متعهد است که نزدیک به 34 هزار طرح به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: مجموع تعهدات بنیاد در حوزه های عمرانی و زیربنایی بیش از 24 هزار میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 16 هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدنی افزود: بنیاد برکت همچنین بهره برداری از 17 هزار و 432 پروژه عمرانی و زیربنایی شامل مدرسه، مسجد و مرکز فرهنگی و مذهبی، بیمارستان، پایگاه سلامت، خانه و مرکز بهداشت، مسکن محرومین و آب رسانی روستایی را برای سال 1400 هدف گذاری کرده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، 5 هزار و 164 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای و عملیاتی کردن این 17 هزار و 432 پروژه پیش بینی شده است.

  مدنی در تشریح طرح های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در سال جاری اظهار داشت: امسال ساخت 700 مدرسه را در مناطق محروم، روستایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 34 هزار طرح عمرانی برکت در 4500 روستا

اجرای 34 هزار طرح عمرانی برکت در 4500 روستا