مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-20سياسي

قدردانی از شورآفرینی رسانه های قم در خلق حماسه ملی 28 خرداد


رییس شورای اطلاع رسانی استان قم در پیامی از زحمات و تلاش های رسانه های ارتباط جمعی و صداو سیما در کمک به برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام بیژن سلیمانپور آمده است: در پرتو الطاف بی پایان خداوند منان و در سایه هدایت های حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری(دامت برکاته)، با اراده برخاسته از اقیانوس بی کران و خروشان ملت بصیر و آگاه ایران، روز جمعه 28 خرداد 1400 در مصاف با دشمنان کینه توز و تحریم کنندگان خبیث انتخابات، به روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ کشور تبدیل شد و مردم با تعصب ملی، غیرت دینی و شعور انقلابی در انتقامی سخت، سیلی محکمی بر صورت کریه دشمنان انقلاب و نظام نواختند و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با دل امیدوار و دیده بیدار، جلوه های زیبایی از ایمان، آگاهی، بصیرت و ولایتمداری را به نمایش گذاشتند.

در این پیام آمده است: در این میان رسانه های ارتباط جمعی، صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات به عنوان محور اصلی آگاهی بخشی در جامعه، نقشی ممتاز، سازنده و بی بدیل در خلق این حماسه افتخارآفرین داشتند.

در این پیام تصریح شده است: بدون تردید تلاش اصحاب رسانه و خبر برای پرده برداشتن از دسیسه و فتنه دشمنان نظام، آشکار ساختن چهره واقعی تحریم کنندگان انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از شورآفرینی رسانه های قم در خلق حماسه ملی 28 خرداد

قدردانی از شورآفرینی رسانه های قم در خلق حماسه ملی 28 خرداد