مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-20سياسي

عضویت رایگان در کتابخانه های اردبیل به مناسبت ولادت امام رضا(ع)


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: در سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، عضویت در کلیه کتابخانه های عمومی استان رایگان خواهد بود.

- پروانه رضاقلیزاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، دهه کرامت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، روز سه شنبه اول تیرماه عضویت در کلیه کتابخانه های عمومی استان اردبیل به صورت رایگان صورت می گیرد.

وی افزود: علاقمندان به عضویت رایگان می توانند عدد 1 به سرشماره 50002929 ارسال کنند و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر در سراسر استان مراجعه نمایند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: مهلت استفاده از کد دریافت شده جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان تا 3 ماه آینده می باشد.

رضاقلیزاده با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در گرامیداشت دهه کرامت، بیان داشت: برنامه های مختلف فرهنگی از جمله نشست های کتابخوانی، جمع خوانی و محفل شعر و ادب به صورت مجازی در سطح کتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: توسعه چشمگیر برنامه های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از زمان شیوع ویروس کرونا در دستور کار کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است و در این راستا اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان در کتابخانه های اردبیل به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

عضویت رایگان در کتابخانه های اردبیل به مناسبت ولادت امام رضا(ع)