مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-20حوادث

توضیح پلیس درباره بازداشت اتباع افغانستان مقابل سفارت آن کشور


پلیس در حال بررسی ابعاد موضوع بوده و در صورت وجود تخلف یا هرگونه بی مبالاتی در این خصوص با خاطیان برخورد لازم صورت می گیرد.

- پلیس در حال بررسی ابعاد موضوع بوده و در صورت وجود تخلف یا هرگونه بی مبالاتی در این خصوص با خاطیان برخورد لازم صورت می گیرد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی در توضیح دستگیری عده ای از اتباع غیرمجاز توسط پلیس در مقابل سفارت افغانستان گفت: اصل اموضوع با آنچه که در فضای مجازی بازتاب یافته، متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار صادق رضادوست روز یکشنبه در مورد علل بازداشت تعدادی از اتباع افغانستان در نزدیکی سفارت این کشور افزود: خودروی حامل اتباع خارجی غیرمجاز که در خیابان های اطراف منطقه سفارت دستگیر شده بودند در حال عبور از خیابان مقابل سفارت بود که مأموران داخل خودروی مذکور، با مشاهده تجمع جمعیت و شلوغی در مقابل سفارت افغانستان و با این گمان که ممکن است این شلوغی غیر عادی باشد، توقف کوتاهی کرده و برای بررسی موضوع لحظاتی از خودرو پیاده می شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برخی کارکنان سفارت افغانستان با این تصور که افراد داخل اتوبوس، از اتباع مقابل سفارت که برای انجام امورات اداری و شخصی مراجعه کرده اند در خودروی پلیس هستند با ماموران وارد بحث می شوند و با این سوءتفاهم، مشاجره ای صورت می گیرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پلیس درباره بازداشت اتباع افغانستان مقابل سفارت آن کشور

توضیح پلیس درباره بازداشت اتباع افغانستان مقابل سفارت آن کشور