مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-20سياسي

پیام تشکر آیت الله مدرسی از مردم خراسان رضوی


آیت الله سید محمدرضا مدرسی طی صدور پیامی از از علما، فرهیختگان و مردم شریف خراسان رضوی تشکر کرد.

- متن این پیام به این شرح است: بسم اللّه الرّحمن الرّحیم اللّهمَّ صلّ علی علیّ بن موسی الرّضا المرتَضَی الامام التقیّ النقی درود و سلام بر شما مردم خوب استان خراسان رضوی علی مشرِّفه السَّلام درود بر شهدای عزیز، ایثارگران بزرگوار، خانواده معزّز آنان و خبرگان فقید استان درود بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی قدّس سرّه و مقام معظّم رهبری حضرت آیت اللّه خامنه ای مدَّظِلُّه العالی و همه فرهیختگان، دانشگاهیان، دانشمندان و علمای بزرگوار.

اینجانب پیروزی بزرگ ملّت رشید ایران را در این انتخابات و با انتخاب های خوب خود تبریک می گویم و خاشعانه پیشانی شکر بر زمین می سایم که خداوند منّان به رغم طوفان های سیاه و سهمگین پرداخته بدخواهان، دشمنان ملّت را منکوب و دوستان را سرافراز فرمود.

  و بالخصوص از مردم خوب استان خراسان رضوی و عاشقان امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّه والثناء تشکر می کنم که به حقیر اعتماد نموده و اینجانب را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان برگزیدند.

از خداوند متعال در آستانه میلاد هشتمین اختر امامت، توفیق همگان را خواستار، و امیدوارم با دعای شما عزیزان همه منتخبین، بهترین ها را رقم زنند تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر آیت الله مدرسی از مردم خراسان رضوی

پیام تشکر آیت الله مدرسی از مردم خراسان رضوی