مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-20سياسي

رییس جمهور منتخب مهار گرانی را در اولویت قرار دهد


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواست به کارگیری جوانان انقلابی و متعهد، - بهره گیری از ظرفیت های داخلی و مهار گرانی های افسار گسیخته را در اولویت خود قرار دهد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی که یک نسخه آن در اختیار ایسنا قرار گرفته است انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رییسی از سوی مردم در انتخابات 1400 به ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رییسی (دامت تأییداته) رییس جمهور محترم منتخب سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم و رحمه الله اعتماد ملت شریف ایران در سپردن سکان قوه مجریه به حضرتعالی که به حق در عرصه اجرا، کار آزموده و دارای کارنامه ای درخشان می باشید و از سالها خدمت در بارگاه سراسر نور امام رئوف علی ابن موسی الرضا (علیهما السلام) خوشه های معنویت چیده اید؛ را تبریک می گوییم.

ملت سرافراز و بصیر ایران، شما را فردی صادق، با وفا، فساد ستیز و شایسته سالار و به معنای واقعی کلمه، مردمی و تابع ولایت یافته و بر همین اساس با یک دنیا امید، اداره دستگاه اجرایی کشور را در اولین دولت منتخب در گام دوم انقلاب اسلامی به شما سپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب مهار گرانی را در اولویت قرار دهد

رییس جمهور منتخب مهار گرانی را در اولویت قرار دهد