مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-20سياسي

صندوق رأی ابزاری در راستای حفظ جمهوریت نظام است


معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد:صندوق رأی برای مردم ایران ابزاری مهم در راستای حفظ جمهوریت نظام، تأمین امنیت و آرامش، حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار و اعتلای ایران و ایرانیان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در پیامی، پیروزی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است: احتراما پیروزی حضرتعالی و کسب اکثریت آراء مردم عزیز و شریف ایران اسلامی مان در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را خدمتتان تبریک عرض می نمایم.

شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات 28 خرداد 1400 یادآور این مهم است که صندوق رأی برای مردم ایران ابزاری مهم در راستای حفظ جمهوریت نظام، تأمین امنیت و آرامش، حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار و اعتلای ایران و ایرانیان می باشد.

امید آنکه با توجه به تجربه گرانسنگ جناب عالی در حوزه های مختلف کشور در دوره ریاست جمهوری شاهد رشد مولفه های سرمایه های اجتماعی به عنوان بزرگ ترین ثروت جامعه ایران اسلامی مان در فضای همدلی، قانونمداری، تعامل قوا و پشتوانه مردم شاهد کاهش آلام مردم نجیب مان به ویژه در عرصه های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق رأی ابزاری در راستای حفظ جمهوریت نظام است

صندوق رأی ابزاری در راستای حفظ جمهوریت نظام است