مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-20بين الملل

مرگ یک فعال زن مخالف دولت امارات در لندن


الصدیق که در فردای روز تولد 33 سالگی اش (متولد 18 ژوئن 1988) دچار این سانحه شد، مدتها تحت فشار رسانه ای دولت امارات قرار داشته تا جایی که رسانه های رسمی امارات متحده عربی او را به همکاری با طرف های خارجی متهم کردند.

- الصدیق که در فردای روز تولد 33 سالگی اش (متولد 18 ژوئن 1988) دچار این سانحه شد، مدتها تحت فشار رسانه ای دولت امارات قرار داشته تا جایی که رسانه های رسمی امارات متحده عربی او را به همکاری با طرف های خارجی متهم کردند.

در حادثه ای که بیشتر عمدی به نظر می رسد یک فعال زن مخالف اماراتی در یکی از خیابان های لندن دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رسانه های عربی به نقل از فعالان فضای مجازی مخالف دولت امارات خبر دادند، الاء الصدیق از حقوق دانان معروف اماراتی مخالف دولت این کشور شامگاه شنبه بر اثر سانحه شدید رانندگی که در یکی از خیابان های لندن اتفاق افتاد جان خود را از دست داد.

الصدیق که از جمله فعالان سرشناس مخالف محمد بن زاید و دولت امارات در بریتانیا و نزد سازمان های مدافع حقوق بشر محسوب می شد، دختر یکی از زندانیان سیاسی دولت امارات بود.

و تلاش زیادی را در طول عمر خود جهت آزادی پدرش انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک فعال زن مخالف دولت امارات در لندن

مرگ یک فعال زن مخالف دولت امارات در لندن