مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-20سياسي

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ماکو و بازرگان معرفی شدند


5 منتخب اصلی و سه منتخب علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای ماکو و بازرگان انتخاب شدند.

- ، علی محمدی ایروانلو بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در انتخابات 28 خرداد امسال، 52 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ماکو و 27 نامزد شورای اسلامی شهر بازرگان با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: حجت پام، جعفر بایرام زاده و اسلام پور قنبر به ترتیب با کسب چهار هزار و 315، 2 هزار و 487 و 2 هزار و 385 رأی سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ماکو شدند.

وی اظهار کرد: حسن هاشم زاده با 2 هزار و 304 رأی و بهنام رستم زاده با 2 هزار و 242 رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم به شورای ششم شهر ماکو راه یافتند.

فرماندار ماکو ادامه داد: واحد داداش زاده، علی اسکندری، محمد حیدرزاده و نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ماکو انتخاب شدند.

محمدی ایروانلو اظهار داشت: در شهر بازرگان نیز خانم فاطمه حسن اقدم، رضا حاتمی وعباس قاسم پور به ترتیب با کسب 2 هزار و 14 رأی نفر اول، یک هزار و 657 رأی نفر دوم و یک هزار و 345 رأی سه نفر اول انتخابات شوراهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر بازرگان شدند.

وی گفت: وحید حاجی زاده با یک هزار و 238 رأی و غفار همتی با یک هزار و 149 رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم و همچنین ابراهیم ادهمی؛ بهروز پورحسن و خانم مهسا محب علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ماکو و بازرگان معرفی شدند

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ماکو و بازرگان معرفی شدند