موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-20سياسي

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی اشنویه مشخص شدند


با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اشنویه، پنج منتخب اصلی و سه علی البدل این شورا مشخص شدند.

- افزود: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اشنویه خسرو امیر عشایری با 2 هزار و 671 رأی، مسلم امینی با 2 هزار و 667 رأی و رشید اسفندیاری با 2 هزار و 80، شیرزاد زرزا با هزار و 725 رأی و خالید جداری نیز با هزار و 721 رأی به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: وسیم خنشا، امیر مرندی نلیوان و محمد شریفی نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر اشنویه انتخاب شدند.

فرماندار اشنویه افزود: 41 درصد از واجدین شرایط رأی دادن در این شهرستان در این دوره از انتخابات شوراها مشارکت داشتند و از حضور گسترده مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات و عوامل برگزاری تقدیر و تشکر دارم.

وی گفت: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 76 شعبه اخذ رأی در این شهرستان تدارک دیده شده بود.

در انتخابات 28 خرداد امسال، 13 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر اشنویه با هم به رقابت پرداختند، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در اشنویه و آذربایجان غربی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی اشنویه مشخص شدند

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی اشنویه مشخص شدند