مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-20سياسي

نتایج انتخابات شوراهای شهرستان میاندوآب مشخص شد


با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، منتخبان شورای اسلامی در شهرهای چهارگانه این شهرستان مشخص شدند.

- ، حسام شیرازه محبت بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در شهر میاندوآب جهانگیر قاسم زاده با کسب 6 هزار و 537 رأی به عنوان نفر اول و غیب الله رحیمی با کسب 6 هزار و 358 رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

وی افزود: روبین کلانتری با کسب پنج هزار و 947 رأی، بابک محمدزاده با کسب پنج هزار و 240 رأی و شهرام محمدوند ولی آباد هم با کسب پنج هزار و 233 رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.

وی همچنین اضافه کرد: فیروز تقوی با کسب پنج هزار و 162 رأی و اسکندر سجادی با کسب پنج هزار و 98 رأی به ترتیب به عنوان نفر ششم و هفتم دیگر منتخبان مردم میاندوآب در شورای شهر شدند.

فرماندار میاندوآب اظهار داشت: مصطفی رسولی قره ورن با کسب چهار هزار و 179 رأی، محمد هاشمی با سه هزار و 690 رأی، بیژن قاسمی با سه هزار و 175 رأی، واثق عیدی با کسب سه هزار و 102 رأی و رمضان آزادی وکیل کندی نیز با 2 هزار و 545 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر میاندوآب در دوره ششم انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات شوراهای شهرستان میاندوآب مشخص شد

نتایج انتخابات شوراهای شهرستان میاندوآب مشخص شد