مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-20سياسي

نماینده اروپا در مذاکرات وین: ادامه مذاکرات احیای برجام به آینده موکول می شود


در این 6 دور مذاکره پیشرفت هایی حاصل شده و کشورهای شرکت کننده، هنگام بازگشت به وین نظر روشن تری درباره نحوه انعقاد توافق خواهند داشت.

- نماینده اروپا در مذاکرات وین: ادامه مذاکرات احیای برجام به آینده موکول می شود در این 6 دور مذاکره پیشرفت هایی حاصل شده و کشورهای شرکت کننده، هنگام بازگشت به وین نظر روشن تری درباره نحوه انعقاد توافق خواهند داشت.

نماینده اروپا در مذاکرات احیای برجام در شهر وین گفت، انتظار دارد ایران و آژانس بین المللی انرژی هسته ای درخصوص ادامه فعالیت های نظارتی به توافق برسند به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انریکه مورا نماینده اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام در وین روز یکشنبه گفت، امیدوار است ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به توافق برسند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، مورا در جمع خبرنگاران گفت، ادامه مذاکرات احیای برجام بین طرف های برجام و آمریکا، به آینده موکول می شود تا نمایندگان این کشورها جهت رسیدن به جمع بندی به پایتخت های خود بازگردند.

این دیپلمات اروپایی بدون ارائه زمان مشخص برای از سر گیری مذاکرات گفت، در این 6 دور مذاکره پیشرفت هایی حاصل شده و کشورهای شرکت کننده، هنگام بازگشت به وین نظر روشن تری درباره نحوه انعقاد توافق خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اروپا در مذاکرات وین: ادامه مذاکرات احیای برجام به آینده موکول می شود

نماینده اروپا در مذاکرات وین: ادامه مذاکرات احیای برجام به آینده موکول می شود