مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-20فناوري

راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد


یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، - یکی از مشکلات کاربران تلفن های همراه که بار مالی زیادی به آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، در حالی که کابران می توانند با استفاده از کدهای دستوری، اینترنت آزاد را غیرفعال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سقف تعرفه خدمات داده تلفن همراه با توجه به تعرفه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای سیم کارت های دائمی به ازای هر کیلوبایت، 0.

4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.

6 ریال است.

این یعنی در سیم کارت دایمی، هزینه هر گیگابایت اینترنت آزاد حدود 42 هزار تومان و در سیم کارت اعتباری هر گیگابایت اینترنت آزاد حدود 63 هزار تومان محاسبه می شود.

مشترکان اپراتورهای مختلف اگر از اینترنت آزاد دیتای خود استفاده کرده باشند، درمی یابند که این استفاده اصلا مقرون به صرفه نیست.

به همین دلیل اپراتورها در کنار تعرفه های عادی اینترنت، اجازه ی ارائه ی طرح های تشویقی هم دارند که قیمت آن کمتر از کف تعرفه عادی اپراتور تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد

راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد