مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-20سياسي

راه مقابله با فساد و ناکارآمدی وحدت دلسوزان انقلاب است


نماینده ولی فقیه در فارس، اصلاح فرآیند انتخابات در راستای اینکه یک الگو برای نظام اسلامی در سطح بین الملل باشد را نیاز مهمی دانست و گفت: اگر می خواهیم با فساد و ناکارآمدی مقابله کنیم باید نیروهای دلسوز انقلاب را در هر تیم و جناحی با هم یکی کنیم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس، اصلاح فرآیند انتخابات در راستای اینکه یک الگو برای نظام اسلامی در سطح بین الملل باشد را نیاز مهمی دانست و گفت: اگر می خواهیم با فساد و ناکارآمدی مقابله کنیم باید نیروهای دلسوز انقلاب را در هر تیم و جناحی با هم یکی کنیم.

آیت الله لطف دژکام در دیدار با رییس و بازرسین شورای نگهبان و رییس کل دادگستری استان فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع)، از دست اندرکاران برگزاری انتخابات 28 خرداد در استان قدردانی و بیان کرد: اعضای شورای نگهبان جدای از تلاش های فیزیکی در ایام انتخابات، معمولا تحت یک تنش شدید از نظر روحی و روانی هم قرار میگیرند و در این شرایط کار کردن جز با اراده و ایمان قوی راه دیگری وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله دژکام، گفت: علی رغم همه فشارهای چندساله دشمنان اما این بار هم، مردم به میدان آمدند و بصیرت خود را نشان دادند و به جای اینکه دشمنان شاد باشند امروز مومنین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با فساد و ناکارآمدی وحدت دلسوزان انقلاب است

راه مقابله با فساد و ناکارآمدی وحدت دلسوزان انقلاب است