مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-20بين الملل

رژیم صهیونیستی با تعیین سفیر جدید در اردن موافقت کرد


موافقت رژیم صهیونیستی با تعیین سفیر جدید خود در اردن یک ماه پس از یادداشت رییس پارلمان اردن درباره اخراج سفیر این رژیم از امان و فراخواندن سفیر اردن از اراضی اشغالی به دلیل حملات به مقدسات در قدس اشغالی و حمله به غزه است.

- موافقت رژیم صهیونیستی با تعیین سفیر جدید خود در اردن یک ماه پس از یادداشت رییس پارلمان اردن درباره اخراج سفیر این رژیم از امان و فراخواندن سفیر اردن از اراضی اشغالی به دلیل حملات به مقدسات در قدس اشغالی و حمله به غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری معا، در آن زمان همسو با یادداشت عبدالمنعم العودات، رییس پارلمان اردن، نخست وزیر این کشور نیز اعلام کرد، دولت و نمایندگان در یک موضع هستند و دولت یادداشت پارلمانی را بررسی خواهد کرد و برای رایزنی و مشورت به مجلس بازخواهد گشت.

با این وجود، دولت رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه با تعیین سفیر جدید این رژیم در اردن به نام ایتان سورکس به جای امیر وایسبرود موافقت کرد.

سفیر جدید قبلا فرستاده ویژه منابع آب در بخش خاورمیانه و سرکنسول در ریو دو ژانیرو و معاون سفیر در چند کشور از جمله برزیل، اردن و پرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با تعیین سفیر جدید در اردن موافقت کرد

رژیم صهیونیستی با تعیین سفیر جدید در اردن موافقت کرد