مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-20بين الملل

پایان نشست وین؛ امیدواری عراقچی به حصول توافق در دور آتی مذاکرات


معاون وزیر امور خارجه ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام از طرف های مذاکره خواست با جدیت و اراده قوی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و ابراز امیدواری کرد که در دور آتی مذاکرات بتوان به توافق دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون مشترک در گرندهتل شهر وین برگزار شده بود، دقایقی قبل پایان یافت.

این نشست به ریاست انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد و طی آن روسای هیأت ها ضمن ابراز خرسندی از تلاش های مستمر و فشرده تیم های کارشناسی، نتایج گفت وگوهای دور جاری را مورد ارزیابی مشترک قرار دادند.

* عراقچی: بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک هستیم سیدعباس عراقچی رییس هیأت مذاکره کننده ایرانی در این نشست، ضمن اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در این دور از مذاکرات به ویژه در مورد پیش نویس متون مذاکراتی، عنوان کرد که موضوعات مهم باقی مانده نیازمند تصمیم گیری های جدی در پایتخت ها خصوصا در کشورهای طرف مذاکره است.

وی از طرف های مذاکره خواست تا با جدیت و اراده قوی جهت حفظ و احیای برجام، با واقع بینی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

  معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان ضمن تأکید بر این موضوع که بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک هستیم، ابراز امیدواری کرد که در دور آتی مذاکرات بتوان به توافق دست یافت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست وین؛ امیدواری عراقچی به حصول توافق در دور آتی مذاکرات

پایان نشست وین؛ امیدواری عراقچی به حصول توافق در دور آتی مذاکرات