مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-20حوادث

صدور مجوز پرواز هواپیماهای فوق سبک 5 روز پس از ابلاغیه توقف پرواز +سند


در حالی که 26 اردیبهشت امسال پس از وقوع چندین سانحه برای هواپیماهای آموزشی، سازمان هواپیمایی اعلام کرد «همه عملیات آموزشی تفریحی در حوزه هواپیماهای فوق سبک تا اطلاع بعدی ممنوع است»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ساعت 13:44 امروز یک فروند هواپیمای آموزشی سبک در مسیر کلاله به بجنورد در 50 مایلی شمال فرودگاه بجنورد سقوط کرد.

    بلافاصله پس از وقوع این حادثه نیروهای امدادی و تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل سانحه اعزام شد ند، در این حادثه متأسفانه هر دو سرنشین هواپیما جان باختند.

هواپیمای حادثه دیده از نوع بلو برد PK1 متعلق به مرکز آموزش فراسپهر ایرانیان بود و با رجیستر EP-SSB در مسیر کلاله به بجنورد پرواز می کرد.

استاد خلبان این پرواز جواد فیروزکوهی و دانشجوی پرواز حامد محمدزاده بودند.

خبرگزاری فارس به خانواده های این عزیزان از دست رفته تسلیت می گوید.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس این حادثه امروز در حالی رخ داد که 26  اردیبهشت امسال پس از وقوع چندین سانحه برای هواپیماهای آموزشی، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود: به دلیل وقوع حوادث و سوانح اخیر و با هدف پیشگیری از مخاطرات احتمالی شناسایی نشده، همه عملیات آموزشی تفریحی در حوزه هواپیماهای فوق سبک تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام می شود، ضروری است همه شرکت ها نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز پرواز هواپیماهای فوق سبک 5 روز پس از ابلاغیه توقف پرواز +سند

صدور مجوز پرواز هواپیماهای فوق سبک 5 روز پس از ابلاغیه توقف پرواز +سند