مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-20ورزشي

تو مو می بینی و کریستیانو پیچش مو!


اقدام کریستیانو رونالدو، مانوئل لوکاتلی و پل پوگبا در کنفرانس خبری با کنار گذاشتن  نوشابه و تبلیغ آب اقدام ارزشمند و تلنگری برای جوانان و علاقمندان به فوتبال بود.

- مجله مهر _ مرضیه کیان: هفته ای یک بار که شاید اقرار باشد، ولی دیگر ماهی یکبار هوس خوردن یک فلافل دو نانه یا سفارش یکی از این لیست چیز دار فست فودی ها با یک قوطی کوکاکولای تگری آن هم در گرمای تابستان برای اکثر ما اتفاق می افتد.

اگر هم غذا ایرانی خور باشیم و چلوکباب و چلوخورشت ایرانی را ترجیح بدهیم، بعید است یک بطری کوکا یا اسپرایت همراهش نکنیم، خودمان هم که اهلش نباشیم، یک قلپ از لیوان بغل دستی مان برای مزه هم که شده به جانمان گوارا می آید.

حالا بماند که خیلی ها، مخصوصاً جوان ترها باکس 24 تایی اش را می خرند و به جای آب خوردن، آن را سر می کشند! و جالب است که اکثر همین جوان ها پای ثابت فوتبال دیدن هستند و کمتر کسی است که کریستیانو رونالدو، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را نشناسند و او را رؤیای پولداری خود قرار ندهد! ولی واقعیتش این است که با وارد کردن حجم عظیمی از مواد قندی و کالری به بدن، چیزی جز چربی و شکم گنده نصیبتان نمی شود چه برسد به پول! پشت پرده زندگی حرفه ای رونالدو رونالدو که بعد از از لیونل مسی و نِیمار با حقوق سالیانه 21 میلیون یورو بالاترین درآمد را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تو مو می بینی و کریستیانو پیچش مو!

تو مو می بینی و کریستیانو پیچش مو!