مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-20سياسي

آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن «رییسی» راضی هستند؟!


با رای 62 درصدی از مشارکت 50 درصدی، آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن «رییسی» راضی هستند؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی جهان تیغی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: با رای 62 درصدی از مشارکت 50 درصدی، آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن رییسی راضی هستند؟! با مشارکت نزدیک به 50 درصد، ابراهیم رییسی توانست 62 درصد از آرا انتخابات ریاست جمهوری 1400 را بدست آورد.

با این وجود که 50 درصد از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت نکرده اند، این سوال پیش می آید که آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن رییسی راضی هستند؟! برای یافتن پاسخ مناسب و نزدیک به واقع به نکات ذیل باید توجه کرد: محبوبیت نسبی قابل توجه رییسی در جامعه به گونه ای بود که در همین انتخابات اخیر بر اساس که ریشه مشکلات اقتصادی هشت سال اخیر محسوب می شدند، نداشتند بلکه اگر یقین برایشان حاصل می شد که نیامدنشان سبب ادامه دولت روحانی و افزایش فشارهای اقتصادی و معیشتی خواهد شد، قطعا به قطب مقابل همتی، رای می دادند.

بیراهه نیست اگر بگویم با حضور چهره های همانند جهانگیری و لاریجانی چون مردم احساس خطر را جدی تر می گرفتند، در افزایش آرای رییسی تاثیر جدی می گذاشت.

واقعیت غیر قابل انکار این است که اکثریت مردم ایران از خاتمه دولت روحانی راضی هستند و این نارضایتی آنقدر زیاد و عجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن «رییسی» راضی هستند؟!

آیا اکثریت ایران از رییس جمهور شدن «رییسی» راضی هستند؟!