مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-20سياسي

لزوم توزیع عادلانه امکانات توسط شورای شهر بجنورد در حاشیه شهر


امام جمعه بجنورد توزیع عادلانه امکانات و توجه به حاشیه شهر بجنورد را وظیفه شورای شهر ششم دانست و گفت: مکان هایی برای فعالیت اقتصادی دست فروشان و محرومان حاشیه شهر تعبیه شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر یک شنبه در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای شهر بجنورد، با اشاره به مسئولیت سنگین پذیرش نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: رأی مردم درواقع سپردن امانت مسئولیت و بیت المال به دست شما منتخبان است؛ این امانت متعلق به مردم بوده و شما باید آن را مدیریت کنید.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم ما را در مورد این امانت هم در این دنیا و هم در دنیای دیگر مورد بازخواست قرار می دهند، تصریح کرد: یک شیوه بازخواست ما توسط مردم در این دنیا، بعد از گذشت چهار سال دوران مسئولیت و در پای صندوق های رأی است که با انتخاب مجدد و یا عدم انتخاب ما، به عملکرد ما نمره می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: اگر مردم این امانت را از ما گرفته و به فرد دیگر سپردند؛ یعنی در امانت داری ما اندکی تردید داشته اند، البته این قاعده کلی نیست زیرا در اقبال و عدم اقبال مردم به یک کاندیدا، مؤلفه های مختلفی دخیل هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: غالب مردم به دنبال حزب و جناح نیستند؛ بلکه به دنبال کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توزیع عادلانه امکانات توسط شورای شهر بجنورد در حاشیه شهر

لزوم توزیع عادلانه امکانات توسط شورای شهر بجنورد در حاشیه شهر