مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-20اقتصادي

اسنپ فلز تامین کننده ی انواع میلگرد آجدار، ساده و کلاف


میلگرد از مهمترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی و صنعتی است که در انواع آجدار و ساده به صورت شاخه یا کلاف تولید و به بازار عرضه می شود.

بیشترین کاربرد این محصول در آرماتوربندی سازه های بتن آرمه به منظور افزایش مقاومت کششی بتن می باشد و از این رو به میلگرد .

- میلگرد از مهمترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی و صنعتی است که در انواع آجدار و ساده به صورت شاخه یا کلاف تولید و به بازار عرضه می شود.

بیشترین کاربرد این محصول در آرماتوربندی سازه های بتن آرمه به منظور افزایش مقاومت کششی بتن می باشد و از این رو به میلگرد مورد استفاده در آرماتوربندی، آرماتور نیز می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام اسنپ فلز، این مجموعه یکی از مراکز معتبر فروش انواع محصولات فولادی و آهن آلات ساختمانی می باشد که با سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش انواع میلگردها، انواع ورق و تیرآهن و همچنین نبشی، ناودانی و سپری فعالیت می کند و در ادامه توضیحاتی در خصوص انواع میلگردها، مشخصات فنی و کاربرد آن ها توسط کارشناسان اسنپ فلز ارائه شده است.

میلگرد چیست ؟ میلگرد آجدار نوعی میلگرد پرکاربرد است که دارای برآمدگی ها و برجستگی هایی روی سطح آن می باشد که به این برآمدگی ها آج گفته می شود و به همین دلیل به آن ها میلگرد آجدار می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ فلز تامین کننده ی انواع میلگرد آجدار، ساده و کلاف

اسنپ فلز تامین کننده ی انواع میلگرد آجدار، ساده و کلاف