مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-20سياسي

دست نوازش خدام رضوی بر سر دختر 8 ساله «آرین شهر»


خادمان حرم رضوی با حضور در روستای جلگه آرین شهر از خانواده دختر بچه 8 ساله معلول جسمی دیدار و دلجویی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرین شهر، خادمان حرم رضوی با حضور در روستای جلگه آرین شهر از معلول جسمی دیدار و دلجویی کردند.

خادمان بارگاه ثامن الحجج(ع) در این دیدار ضمن تفقد و دلجویی، این وضعیت را امتحان الهی دانست و از زحمات مادری که به تنهایی از این دختر بچه عزیز مراقبت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام فرح بخش امام جمعه آرین شهر در این دیدار بیان داشت: قدر دولت انقلابی را بدانیم و باید خدمتگزار مردم باشیم، قلب مردم با پرچم امام رضا(ع) نورانی می شود.

وی گفت: یکی از نشانه های انسان عاقل این است که مردم برای آن مهم باشد و تکریم کند؛ دور و نزدیک ندارد و امام رضا(ع) در همه جا است و نسبت به همه ابراز محبت می کند.

وی خادمان حرم رضوی را سفیران و پیام آور امام رضا(ع) دانست و افزود: افتخار ما میزبانی از شما خادمان است و امیدواریم سرباز خوبی برای نظام باشیم؛ باید بر قرآن مسلط باشیم چرا که بهترین مثال های قرانی در دسترس انسان است.

همچنین حجت الاسلام موحدیان، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز خدمت کردن به معلولان را دارای اجر و پاداش دانست و گفت: خدمت به معلولان عبادت است و باید بسیار شاکر و صبور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست نوازش خدام رضوی بر سر دختر 8 ساله «آرین شهر»

دست نوازش خدام رضوی بر سر دختر 8 ساله «آرین شهر»