مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-20پزشكي

هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل لاغری گلوریا با ترکیب شیشه


هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل لاغری گلوریا با ترکیب شیشه سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل تقلبی و اعتیاد آور لاغری (گلوریا) با ترکیب ماده مخدر صنعتی آمفتامین(شیشه) هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارشات و شکایات مردمی واصله به سازمان غذا و دارو مبنی بر توزیع و فروش مکمل تقلبی لاغری گلوریا در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی سـایت های اینترنتی ، اینستاگرام و.

) و دریافت عوارض جسمی و روانی جبران ناپذیر از جمله اعتیاد به ماده مخدر صنعتی شیشه (آمفتامین) در ترکیبات این دسته از فرآورده ها، با توجه به اهمیت موضوع، با دستور رییس سازمان غذا و دارو این موضوع در دستورکار ویژه کارگروه تخصصی قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، با بررسی های صورت گرفته این فرآورده مورد آزمایش و صحت سنجی قرار گرفت که متاسفانه مشخص شد نه تنها این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو نبوده، بلکه تمامی اطلاعات مندرج بر روی فرآورده و بسته بندی بندی آن فاقد هویت و اصالت از سوی شرکت خارجی بوده است.

نمونه این فراورده به منظور بررسی و آزمایش به اداره کل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو ارسال و مشخص شد یکی از ترکیبات اصلی آن ماده مخدر خطرناک صنعتی روانگردان امفتامین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل لاغری گلوریا با ترکیب شیشه

هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل لاغری گلوریا با ترکیب شیشه