مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-20بين الملل

کودکان پناهجو، آسیب پذیرترین گروه از پاندمی کرونا در آلمان


سازمان یاری رسانی به کودکان آلمان با بررسی وضعیت کودکان پناهجو در این کشور می گوید که آنها بزرگترین بازندگان پاندمی کرونا و محدودیت های ناشی از آن بوده اند.

- "سازمان یاری رسانی به کودکان آلمان" با بررسی وضعیت کودکان پناهجو در این کشور می گوید که آنها بزرگترین بازندگان پاندمی کرونا و محدودیت های ناشی از آن بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز یکشنبه 20 ژوئن، روز جهانی پناهندگان است و سازمان یاری رسانی به کودکان آلمان به همین مناسبت با اشاره به وضعیت کودکان و نوجوانان پناهجو در این کشور اعلام کرده است که آنها بیشترین صدمه را در بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دیده اند.

به گفته رییس این سازمان، این قشر از جامعه، بازندگان اصلی پاندمی کرونا بوده اند.

با بسته شدن مهدکودک ها، مدارس و دبیرستان ها این کودکان و نوجوانان هم از قطار آموزش جا ماندند و هم از یادگیری زبان آلمانی که برای ادامه زندگی در این کشور برای آنها ضروریست.

درس خواندن در خانه برای این کودکان که خانواده هایشان عمدتا قادر به کمک در درس و مشق شان نیستند و از امکانات تکنیکی و دسترسی به اینترنت نیز محرومند، باعث شده است که آنها کاملا عقب بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، این سازمان به دولت آلمان انتقاد می کند و می گوید که در دوران کرونا و جدل های بسیار بر سر بازگشایی مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان پناهجو، آسیب پذیرترین گروه از پاندمی کرونا در آلمان

کودکان پناهجو، آسیب پذیرترین گروه از پاندمی کرونا در آلمان