مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-20اجتماعي

اتصال مسیر دوچرخه منطقه 14 تهران به مناطق همجوار


شهردار منطقه 14 شهر تهران از توسعه رینگ دوچرخه سواری و اتصال این منطقه به سه منطقه 12، 13 و 15 پایتخت به منظور ایجاد بستر مناسب و ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری خبر داد.

- ، کامبیز مصطفی پور با بیان این خبر گفت: 19 کیلومتر مسیر دوچرخه در معابر، پیاده راه ها و بوستان های منطقه از جمله در محدوده های منتهی به شهید محلاتی، شاه آبادی، گل شناس، پاسدار گمنام، نبرد، واضحی فرد، رحیمی حدفاصل بزرگراه بسیج تا هجرت و بزرگراه امام علی (ع) تا بزرگراه شهید محلاتی احداث و در حال تکمیل است.

مصطفی پور با بیان اینکه نوع مسیرهای دوچرخه سواری ایجاد شده در منطقه 14 از نوع درجه یک است که بر اساس این تعریف، مسیرها در داخل پیاده رو ایجاد و علائم جداکننده و خط کشی مجزا در این مسیرها انجام می شود، افزود: تمامی مسیرهای منطقه با رعایت استانداردهای اعلام شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک طراحی و به بهره برداری رسیده است و در بخش هایی که مسیر دوچرخه در پیاده رو است نیز استانداردهای عرض معبر برای اختصاص به عابرپیاده و دوچرخه سوار در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه مسیر بلوار ده حقی را از مسیرهای دوچرخه منحصر به فرد منطقه برشمرد و اظهار داشت: به دلیل وجود دانشگاه آزاد تهران جنوب، مسیر تفریحی برای سهولت دانشجویان برای دسترسی به مترو بسیج اجرایی شده تا دانشجویان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال مسیر دوچرخه منطقه 14 تهران به مناطق همجوار

اتصال مسیر دوچرخه منطقه 14 تهران به مناطق همجوار