مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-20اجتماعي

فعالیت مراکز دارالقرآن ها برای دانش آموزان در تابستان


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش با تشریح فعالیت های تابستانی این اداره کل گفت: مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان محل و مأمن فعالیت های قرآنی محله ها در طول سال و ایام تابستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: همواره تأکید کرده ایم که تابستان مدارس تعطیل می شود، اما تربیت تعطیل نمی شود.

با توجه به این اصل مهم، آموزش وپرورش بر اساس وظایف ذاتی خود در طول سال تحصیلی، تابستان را هم به عنوان سال تحصیلی در نظر می گیرد؛ بنابراین فعالیت های جامعی را برای بخش های مختلف پیش بینی کرده است که در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در وزارت آموزش وپرورش همه ساله با راه اندازی پایگاه های تابستانی، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی به عنوان دبیرخانه کشوری این فعالیت های ارزشمند و بزرگ باهمت و همکاری اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش، در پایگاه های 17 گانه قرارگاه مجازی، فعالیت های قرآن، عترت و نماز و همچنین به صورت ویژه مراکز دارالقرآن الکریم به عنوان محل و مأمن فعالیت های قرآنی محله ها قرار است که امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز دارالقرآن ها برای دانش آموزان در تابستان

فعالیت مراکز دارالقرآن ها برای دانش آموزان در تابستان