مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-20سياسي

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات کادر درمانی در مدت شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعین سلامت و خانواده شهدای سلامت استان کرمانشاه اظهار کرد: مدافعین سلامت نقش بسیار بزرگی در فرایند انتخابات ایفا کردند و فداکاری کادر درمان به گونه ای است که جان خود را در راه سلامت بیماران فدا کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در مدتی که در بیمارستان بستری بودند بعد از ترخیص فرمودند هنگامی که بیمار وارد بیمارستان می شود تمام امیدش به پزشکان و پرستاران است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه های خوبی که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار می شود تجلیل از کادر درمان و مدافعین سلامت است و جز تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

علما خاطر نشان کرد: امروز خانه رسول الله (ص) خانه علم و دانش و بصیرت افزایی است و امام خمینی (ره) به دنیا آگاهی داد و با سن بالا هم سبب سقوط رژیم پهلوی و هم سبب تحول در جهان شد و شعار نه غربی و نه شرقی را مطرح کرد.

وی با اشاره به خاطره ای امام خمینی (ره) گفت: خبرنگاری از امام خمینی (ره) پرسید حال که نه مشروطه ای وجود دارد و نه حکومت پهلوی با چه چیزی حکومت خواهید کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است