مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-20سياسي

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است


یکی از برنامه های خوبی که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار می شود تجلیل از کادر درمان و موافعین سلامت است و جزء تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

- آیت الله مصطفی علما در مراسم تجلیل از مدافعین سلامت و که در دهه کرامت توسط عوامل اجرایی جشن های دهه کرامت برگزار می شود تجلیل از کادر درمان و موافعین سلامت است و جزء تجلیل و سپاس گذاری کار دیگری از ما ساخته نیست.

علما خاطر نشان کرد: امروز خانه رسول الله(ص) خانه علم و دانش و بصیرت افزایی است و امام خمینی (ره) به دنیا آگاهی داد و با سن بالا هم سبب سقوط رژیم پهلوی و هم سبب تحول در جهان شد و شعار نه غربی و نه شرقی را مطرح کرد.

وی با اشاره به خاطره ای امام خمینی (ره) گفت: خبرنگاری از امام خمینی (ره) پرسید حال که نه مشروطه ای وجود دارد و نه حکومت پهلوی با چه چیزی حکومت خواهید کرد و امام راحل در جواب فرمودند با اسلام حکومت می کنیم.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: حمله به رای دهندگان ایرانی در برخی کشورهای خارجی نشان دهنده ترس آنان از اسلام است و امروز ایران مقدرانه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در مقابل آمریکا ایستاده است.

علما ادامه داد: بزرگترین تحول را امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و مدافعین سلامت انجام دادند و به گردن تمام مردم حق دارند و امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است

خدمات مدافعین سلامت در ایام شیوع کرونا قابل تحسین است