مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-20اقتصادي

بیش از 300 پروژه در همدان در دست اجرا و انجام است


استاندار همدان با اعلام حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از 300 پروژه در استان همدان در دست اجرا و انجام است.

- سیدسعید شاهرخی یکشنبه 30 خردادماه در جریان بازدید از شرکت خوش نوش در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان همدان، مطرح کرد: سیاست دولت توجه به ارتقاء معیشت مردم از طریق حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و ما نیز تاکنون این سیاست را دنبال کرده ایم.

وی ادامه داد: در استان همدان در راستای سیاست دولت، بخش خصوصی سرمایه گذاری های مؤثری در حوزه های مختلف داشته است به طوریکه در حال حاضر بیش از 300 پروژه در استان همدان در دست اجرا و انجام است.

شاهرخی با بیان اینکه تاکنون تلاش شده واحدهایی که ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی جدید دارند را حمایت و احیاء کنیم، تصریح کرد: احیای واحدهای راکد در استان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید به ویژه در استان همدان است.

وی بیان کرد: ظرفیت شرکت خوش نوش فراتر از وضعیت موجود است بنابراین تلاش می شود با مانع زدایی ها واحدهای جدید دیگر در این مجموعه راه اندازی شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انگیزه و توانایی مجموعه تولیدی خوش نوش همدان برای گسترس واحدهای دیگر قابل تقدیر است، اضافه کرد: مشکلات و موانع شرکت خوش نوش همدان، بررسی و سپس پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 پروژه در همدان در دست اجرا و انجام است

بیش از 300 پروژه در همدان در دست اجرا و انجام است