مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-20اجتماعي

ثبت نام خوداظهاری کنکوری ها آغاز شد


 تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور مبتلا به ویروس کرونا از امروز 30 خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در صورت تایید این فرم ها داوطلبان مبتلا به کرونا به طور جداگانه آزمون خود را خواهند داد.

-  تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کنکور مبتلا به ویروس کرونا از امروز 30 خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در صورت تایید این فرم ها داوطلبان مبتلا به کرونا به طور جداگانه آزمون خود را خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کردکه به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال 1400 که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 24 خرداد به صورت قطعی تایید شده است، از امروز یکشنبه مورخ 30 خرداد تا 14 تیر با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام خوداظهاری کنکوری ها آغاز شد

ثبت نام خوداظهاری کنکوری ها آغاز شد