مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-20سياسي

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به آیت الله رییسی تبریک گفت


نخست وزیر دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) در پیامی، پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صالح بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی ، در این پیام آمده است: انتخابات ریاست جمهوری ایران در فضای رقابتی برگزار شد و نشان داد که دموکراسی در این کشور ریشه دار اسلامی توسعه یافته است.

او سپس ابراز امیدواری کرد که روابط برادرانه و تاریخی دو کشور ایران و یمن شاهد همکاری بیشتر در حوزه های مختلف باشد و یمن از موضع ایران در حمایت از مردم یمن در شرایط حاضر تقدیر می کند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که موضع ایران در حمایت از یمن را مسأله عجیبی نمی داند چرا که ایران و رهبرانش سیاست خود را بر مبنای حمایت از محور مقاومت در منطقه و مقابله با طرح رژیم صهیونیستی چیده است.

روز گذشته نیز مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن نیز در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

روز جمعه 28 خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و 133 کشور خارجی برای انتخاب هشتمین رییس جمهور برگزار شد.

براساس اعلام وزارت کشور،  سیدابراهیم رییسی با کسب بیش از 17 میلیون و 900 هزار رای پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به آیت الله رییسی تبریک گفت

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به آیت الله رییسی تبریک گفت