مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-20بين الملل

معاون ظریف: وزارت خارجه تلاش بسیار بی بدیلی را برای واردات واکسن انجام داد


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا در موضوع واکسن کرونا و ماسک نشان داد تحریم های آمریکا برخلاف ادعاها مشمول دارو شده است.

- معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا در موضوع واکسن کرونا و ماسک نشان داد تحریم های آمریکا برخلاف ادعاها مشمول دارو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول مهاجر پس از جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی وزارت خارجه در مورد مسائل مطرح شده در این جلسه گفت : بحث بسیار مهمی راجع به صادرات داشتیم؛ وزارت امور خارجه در هماهنگی با اتحادیه اروپا و سازمان تجارت بین الملل، یک همکاری را چند سال پیش با موضوع صادرات شروع کرد برای آن که بتوانیم مسئله تدوین استراتژی صادرات را در کشور داشته باشیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه وزارت صمت تلاش خوبی در دو سال گذشته برای تسهیل صادرات انجام داده است گفت: امروز گزارش وزارت صمت در جلسه ارائه شد؛ محور اصلی گزارش این بود که چه کار کنیم که در ارتباط با رهنمودهای رهبر انقلاب درباره اقتصاد درون زا و برون گرا، کشور بتواند همزمان با این که تاب آوری خودش را در برابر تحریم ها ادامه و صادرات را هم هر چه بیشتر توسعه دهد و مراوداتمان با کشورهای همسایه و کشورهای دنیا افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ظریف: وزارت خارجه تلاش بسیار بی بدیلی را برای واردات واکسن انجام داد

معاون ظریف: وزارت خارجه تلاش بسیار بی بدیلی را برای واردات واکسن انجام داد