مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-20سياسي

کمک سازمان اوقاف به مستاجران املاک موقوفه در دوران شیوع کرونا


در دوران شیوع کرونا کسبه هایی که با توجه به آیین نامه ها و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا نتوانستند فعالیت کنند به مدت یک تا دو سال مورد طرح بخشودگی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنتوانستند فعالیت کنند، تخفیفاتی را در نظر گرفته و لیست این مستأجران احصاء شده است.

معاون امور اوقافی، حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: این مستأجران به مدت یک تا دو سال مورد طرح بخشودگی قرار گرفته اند به نحوی که در سال گذشته بیش از 11 میلیارد تومان از اجاره بهای مستأجران موقوفات کشور با مجوز نماینده ولی فقیه بخشیده شده است.

حجت الاسلام حسنی نیا تاکید کرد: از جمله اقدامات شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه در دوران مدیریت جدید راه اندازی و تشکیل کمیسیون املاک و کمیسیون بهره وری اقتصادی موقوفات بوده است که این کمیسیون ها کمک بسیاری در شفافیت موضوعات پیرامون وقف داشته اند و از آنجا که همه اعضا ستادی سازمان از مسئولین بازرسی، تحقیق، حراست معاونت های بهره وری اقتصادی، حقوقی و ثبتی در این کمیسیون ها عضو هستند، این مسئله خود به کم کردن زمان صدور مجوزها و تسهیل در کار ارباب رجوع شده است.

وی خاطرنشان کرد: همواره توصیه می کنیم که کارشناسان ادارات اوقاف در مواجهه با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان آنها را راهنمایی و ارشاد کنند که با قوانین وقف به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سازمان اوقاف به مستاجران املاک موقوفه در دوران شیوع کرونا

کمک سازمان اوقاف به مستاجران املاک موقوفه در دوران شیوع کرونا