مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-20سياسي

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به رییس جمهور منتخب


دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیامی با تبریک و تقدیر از مردم و رییس جمهور منتخب ابراز امیدواری کرد تا به برکت این اعتماد فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 28 خرداد، تصریح کرد: تبریک و تقدیر خود را به منتخب مردم، خادم الرضا (ع)، جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر رییسی، تقدیم کرده و امیدواریم به برکت این اعتماد، فصل جدیدی از خدمات صادقانه در کشور تبلور یابد.

متن این بیانیه بدین شرح است: حضور پرشور مردم شریف ایران در انتخابات 28 خرداد 1400 حماسه دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد و پیروزی دیگری برای ملّت استوار ما و شکستی تازه برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه ولادت شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم گردید.

در شرایطی که فشار تحریم های ظالمانه و تنگناهای سخت معیشتی و اقتصادی در کنار دشواری های ناشی از بیماری کرونا بر زندگی مردم سایه افکنده است، حماسه ای به گستردگی سرزمین پهناور غیوران و آزادگان شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به رییس جمهور منتخب

تبریک دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به رییس جمهور منتخب