مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-20اجتماعي

80 نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می شوند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران وبیدگل گفت: در دهه کرامت از 80 خادم نمونه در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا برنامه ریزی درست و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های خوبی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: برنامه های جامع و تأثیرگذاری را در این ایام داشتیم که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در بقاع شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در شب پنجم ذی القعده ویژه برنامه ای با حضور خادمان رضوی در امامزاده بی بی زینب روستای یزددل برگزار شد، ابراز داشت: استقبال از این مراسم بسیار خوب بود و نشاط معنوی ویژه ای را به همراه داشت.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین گروه صراط برنامه همخوانی و تواشیح را در این مراسم اجرا کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته نیز دو مراسم در آستان مقدس بی بی سکینه و امامزاده هادی و زینب خاتون بیدگل نیز با حضور خادمان رضوی برگزار شد، ادامه داد: گروه های همخوانی و تواشیح هدی و صراط در این دو مراسم همخوانی داشتند و مردم نیز با حضور در این مراسم ها دهه کرامت را گرامی داشتند.

حافظیان با بیان اینکه مراسم ویژه میلاد امام رضا (ع) نیز در امامزادگان شاخص شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: این برنامه ها ویژه تر در امامزاده هاشم (ع)، امامزاده هلال و امامزاده قاسم (ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می شوند

80 نفر از خادمان بقاع در شهرستان آران و بیدگل تجلیل می شوند