مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-20بين الملل

سندرز خطاب به سیاستمداران آمریکایی : جنگ سرد با چین به راه نیندازید


سناتور برنی سندرز به سردمداران سیاسی در واشنگتن نسبت به تعیین چین به عنوان یک تهدید وجودی برای ایالات متحده هشدار داد و گفت جنگ سرد جدیدی با چین به راه نیندازند.

- سندرز خطاب به سیاستمداران آمریکایی : جنگ سرد با چین به راه نیندازید سناتور برنی سندرز به سردمداران سیاسی در واشنگتن نسبت به تعیین چین به عنوان یک "تهدید وجودی" برای ایالات متحده هشدار داد و گفت جنگ سرد جدیدی با چین به راه نیندازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنی سندرز، از سناتورهای سرشناس آمریکایی در مطلبی برای فارن افرز نوشت: اجماع رو به رشد در میان سردمداران سیاسی آمریکا، برای دیدن روابط آمریکا – چین به عنوان یک چالش اقتصادی و نظامی مجموع صفر ناراحت کننده و خطرناک است.

او نوشت: رواج این دیدگاه یک فضای سیاسی ایجاد میکند که در آن دستیابی به همکاری که جهان به شدت به آن نیاز دارد، دشوار خواهد بود.

سندرز با ذکر چالشهای جهانی بی سابقه ای که امروزه ایالات متحده با آن روبرو شده است، شامل تغییرات اقلیمی، پاندمی ها، گسترش سلاح های هسته ای، نابرابری گسترده اقتصادی، تروریسم و فساد، آنها را چالشهای جهانی مشترک خواند که نیاز به بهبود همکاری بین المللی از جمله با چین دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز خطاب به سیاستمداران آمریکایی : جنگ سرد با چین به راه نیندازید

سندرز خطاب به سیاستمداران آمریکایی : جنگ سرد با چین به راه نیندازید