مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-20پزشكي

آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر در تاریخ یک شنبه 30 خرداد ماه، - ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر خبر داد.

سعید کشمیری با بیان اینکه تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر 329 نفر است، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 90 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 48 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 81 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 67 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 43 نفر در بخش مراقبت های ویژه می باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 19 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 2 آقا با 65 و 45 سال سن با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر

آمار صعودی بستری و فوتی در استان بوشهر