مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-20سياسي

آمار مشارکت در تهران/تبریک ها به رییسی/تازه ترین اخبار وین


تبریک های داخلی و خارجی در پی پیروزی ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری/ جزییات میزان مشارکت و آراء استان تهران/ مذاکرات برجامی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- تبریک های داخلی و خارجی در پی پیروزی ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری/ جزییات میزان مشارکت و آراء استان تهران/ مذاکرات برجامی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعلام آمار مشارکت و جزییات آرای انتخابات ریاست جمهوری1400 در استان تهران در صدر اخبار پرمخاطب امروز قرار گرفت.

بر اساس تجمیع نتایج صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری که توسطاز دیگر نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که برنامه راهبردی انقلاب اقتصادی را که به تفکیک 31 استان کشور برای دولت احتمالی اش تدارک دیده بود و پیشتر در زمان تبلیغات انتخابات نیز در اختیار مردم گذاشته بود را در اختیار رییس جمهوری منتخب، حجت الاسلام رییسی قرار خواهد داد تا در صورت صلاحدید وی و تیم اقتصادی دولت جدید برای حل مشکلات مردم، مورد استفاده قرار گیرد.

امروز هم پیام های تبریک به رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مشارکت در تهران/تبریک ها به رییسی/تازه ترین اخبار وین

آمار مشارکت در تهران/تبریک ها به رییسی/تازه ترین اخبار وین