مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-20اقتصادي

رکورد مصرف برق در کرمانشاه شکسته شد/ بازگشت دوباره خاموشی ها


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با بالا رفتن بار شبکه برق در کرمانشاه، برنامه مدیریت مصرف برق دوباره اعمال می شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با بالا رفتن بار شبکه برق در کرمانشاه، برنامه مدیریت مصرف برق دوباره اعمال می شود.

امیدعلی مرآتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گرم شدن هوای استان، اظهارکرد: طی روزهای اخیر که دمای هوای استان بالا رفته، بار شبکه برق نیز به شدت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: شب گذشته(29 خرداد) رکورد مصرف برق با اوج بار 683 مگاوات در کرمانشاه شکسته شد، این درحالی است که رکورد مصرف برق استان در مرداد سال گذشته که اوج گرمای هوا را داشتیم، کمتر از این میزان بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: با توجه به این شرایط از امروز دوباره برنامه مدیریت مصرف برق را در استان اعمال کرده ایم و انتظار داریم که مردم و ادارت همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی گفت: طبق برنامه روزانه در هر منطقه دو ساعت قطعی برق را داریم و درصورتی که مردم و ادارات همکاری نکنند این برنامه تا شهریور هم ادامه خواهد داشت.

مرآتی ساعات پیک مصرف برق در کرمانشاه را از ساعت 12 ظهر تا 17 عصر اعلام کرد و گفت: طی روزهای گذشته افزایش 15 تا 20 درصدی مصرف برق را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق در کرمانشاه شکسته شد/ بازگشت دوباره خاموشی ها

رکورد مصرف برق در کرمانشاه شکسته شد/ بازگشت دوباره خاموشی ها