مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-20اقتصادي

انعقاد 31 میلیارد ریال طرح پژوهشی دانشگاه کاشان با صنعت


مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: در سال گذشته ارزش طرح های پژوهشی این دانشگاه که با صنایع و سازمان های بیرونی منعقد شده است بیش از 31 میلیارد ریال است.

- ایسنا/اصفهان مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: در سال گذشته ارزش طرح های پژوهشی این دانشگاه که با صنایع و سازمان های بیرونی منعقد شده است بیش از 31 میلیارد ریال است.

محسن ایرانی تعداد قراردادهای ارتباط با صنعت و جامعه این دانشگاه در سال گذشته را 20 طرح عنوان و اظهار کرد: این طرح ها در زمینه های مختلف اسانس، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، معماری و هنر، فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی و شیمی اجرا شده است.

وی ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت را مورد تاکید قرار داد و گفت: در آیین نامه طرح های بیرونی پتانسیل های مناسبی در راستای تقویت ارتباط بیشتر با جامعه و صنعت دیده شده است.

مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان با بیان اینکه دانشگاه کاشان آماده هرگونه همکاری با صنایع و سازمان ها در راستای حل مشکلات آنان است، خاطر نشان کرد: سعی داریم که پژوهش های کاربردی و جامعه نگر و در راستای رفع نیازهای جامعه امروز، مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرانی گفت: فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت، زمینه مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 31 میلیارد ریال طرح پژوهشی دانشگاه کاشان با صنعت

انعقاد 31 میلیارد ریال طرح پژوهشی دانشگاه کاشان با صنعت