مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-20بين الملل

افشای فعالیت اطلاعاتی جمهوری آذربایجان در ادلب سوریه با هماهنگی ترکیه


مرکز مطالعات خاورمیانه و آسیای میانه مکاتبات محرمانه متعلق به یکی از کشورهای درگیر در بحران سوریه و به طور مشخص فعالیت های مالی و نظامی آن در ادلب سوریه را فاش کرد.

- مرکز مطالعات خاورمیانه و آسیای میانه مکاتبات محرمانه متعلق به یکی از کشورهای درگیر در بحران سوریه و به طور مشخص فعالیت های مالی و نظامی آن در ادلب سوریه را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مرکز در صفحه رسمی خود در فیس بوک نوشت: اخیراً مکاتبات محرمانه ای را در رابطه با دخالت برخی از عناصر مهم جمهوری آذربایجان در بحران سوریه از جمله حسین ازیری، افسر و هماهنگ کننده نیروهای ویژه آذربایجان را به دست آوردیم.

وی مسؤول اداری و مالی گروه تروریستی لواء المهاجرین والانصار یکی از شاخه های گروه تروریستی هیئت تحریر الشام در سوریه است.

مرکز مطالعاتی مذکور در گزارش خود اعلام کرد، ازیری مسؤول اداره امور اداری و مالی این گروه تروریستی است.

او مسؤول جریان های مالی و سازماندهی کمپین های جمعی تامین مالی برای جمع آوری کمک های انسانی وارد شده از ترکیه و توزیع آن در سوریه و به طور مشخص در ادلب است.

در این گزارش آمده است که ازیری عضو نیروهای ویژه جمهوری آذربایجان و مسؤول تامین بودجه نیروهای مسلح روسی زبان در گروه تروریستی هیئت تحریرالشام در ادلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای فعالیت اطلاعاتی جمهوری آذربایجان در ادلب سوریه با هماهنگی ترکیه

افشای فعالیت اطلاعاتی جمهوری آذربایجان در ادلب سوریه با هماهنگی ترکیه