مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-20پزشكي

آغاز تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم از صبح امروز (30 خردادماه) در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان آغاز شده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم از صبح امروز (30 خردادماه) در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان آغاز شده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (30 خردادماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از تزریق بیش از 85 هزار دُز واکسن کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: 75 درصد افراد بالای 70 سال و 79 درصد افراد بالای 80 سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از صبح امروز، تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در استان زنجان آغاز شده است، افزود: به اندازه کافی واکسن سینوفارم وارد استان شده است، بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، زیرا تزریق دُز دوم واکسن در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان در حال انجام است.

این مسئول در رابطه با نحوه اطلاع از ازدحام در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان، تصریح کرد: شهروندان می توانند با شماره گیری 330190 از وضعیت تراکم در مراکز تجمعی واکسیناسیون را جویا شوند و برای پیشگیری از ازدحام جمعیت به مراکز خلوت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان

آغاز تزریق دُز دوم واکسن سینوفارم در زنجان