مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-20سياسي

اولین اثر مستقل درباره مادر امام رضا(ع) منتشر شد


کتاب «بانوی اندلس؛ پژوهشی مستند و بدیع پیرامون شخصیت و زادگاه مادر گرامی امام علی بن موسی الرضا و فاطمه معصومه سلام الله علیهما» تألیف حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد صادق مصباح موسوی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب بانوی اندلس؛ پژوهشی مستند و بدیع پیرامون شخصیت و زادگاه مادر گرامی امام علی بن موسی الرضا و فاطمه معصومه سلام الله علیهما تألیف حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد صادق مصباح موسوی، اثری است که مؤلف  در طول  هفت سال تحقیق و بررسی اکثر کتب مربوط به تاریخ و سیره امام رضا علیه السّلام درباره مادر بزرگوار آن حضرت به رشته قلم درآورده است.

  آنچه بین همه ما مشهور است، این است که حَمیده خاتون، مادر حضرت امام کاظم علیه السّلام، در بازار برده فروشان مدینه با بانویی سراسر نور و فضیلت مواجه می شود.

آن بانو با پرداخت مبلغ قابل توجهی او را آزاد کرده و به خانه می آورد.

مادر حضرت امام کاظم علیه السّلام چنان شیفته ادب، اخلاق، تواضع، فروتنی، عقل، درایت، تقوا و عبادت های بی وقفه او می شود که از فرزندش می خواهد او را به همسری خویش برگزیند و به مراقبت و نگهداری حرمتش توصیه ها نموده و متذکر می شود که من یقین دارم او می تواند در مقام همسری تو، سعادت حمل و ولادت فرزند پاک و طاهری را داشته باشد که حجّت خداوند پس از تو در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اثر مستقل درباره مادر امام رضا(ع) منتشر شد

اولین اثر مستقل درباره مادر امام رضا(ع) منتشر شد