مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-20سياسي

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان به مناسبت فرا رسیدن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در روز یکم تیرماه سال جاری خبرداد.

- خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: در روز یکم تیرماه سال جاری، عموم مردم می توانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی قزوین درآیند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه دوره عضویت در کتابخانه ها به مدت یک سال است بیلن کرد: به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان ثبت نام به صورت غیرحضوری صورت می گیرد و این فرصت مناسبی برای عضویت در کتابخانه ها به جهت استفاده از خدمات و کتب کتابخانه های استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اظهار داشت: علاقمندان به عضویت رایگان، می توانند عدد 1 را به سر شماره 50002929 ارسال و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر مراجعه نمایند محمد بیگی خاطرنشان کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه های عمومی استان، می تواند از خدمات امانت همه کتابخانه های عمومی سراسر کشور بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

عضویت رایگان کتابخانه های عمومی به مناسبت ولادت امام رضا (ع)