مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-20اقتصادي

صدای فعالان اقتصادی را بشنوید!


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیم گیران کلان کشور باید برای تکرار نشدن معضلات و مشکلات اقتصادی سال های گذشته، صدای فعالان اقتصادی را بشنوند.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیم گیران کلان کشور باید برای تکرار نشدن معضلات و مشکلات اقتصادی سال های گذشته، صدای فعالان اقتصادی را بشنوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق بازرگانی ایران که طبق قانون مشاور سه قوه کشور به شمار می رود در طول هفته های گذشته از سویی با تعدادی از نامزدهای انتخاباتی جلساتی مشترک برگزار کرد و از سوی دیگر، بسته ای را به عنوان طرح پیشنهادی بخش خصوصی برای دولت آینده، منتشر کرد.

ابراهیم رییسی – رییس جمهور منتخب – نیز در یکی از نخستین برنامه های انتخاباتی خود به اتاق بازرگانی ایران رفت و در جریان خواسته های بخش خصوصی قرار گرفت.

پس از نهایی شدن فرایند انتخابات، حالا رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید، باید نسبت به شنیده شدن صدای فعالان اقتصادی، تصمیمی جدی گرفته شود.

غلامحسین شافعی گفته: پارلمان بخش خصوصی، بسته ای از پیشنهادات کارآمد اقتصادی را به انضمام یک بررسی جامع و آسیب شناسانه از تمامی عواملی که باعث شده تا در قریب به چهار دهه گذشته اقتصاد کشور به سیر نزولی دچار شود، گردآوری نموده و این جمع بندی را در اختیار سیزدهمین رییس جمهور منتخب کشورمان قرار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای فعالان اقتصادی را بشنوید!

صدای فعالان اقتصادی را بشنوید!